Zachowaj figurę po ciąży

Oczekujesz dziecka oraz obawiasz się przy tym o kondycję własnego ciała albo też desperacko pragniesz zachować figurę, w związku z czym rzuciłaś się w wiry diet oraz ćwiczeń. Pamiętaj, przede wszystkim należy zachować umiar. Możesz być w ciąży oraz dbać o siebie, przy tym nie narażając zdrowia swojego dziecka. Każde odchudzanie w ciąży zagraża przede wszystkim zdrowiu nienarodzonych dzieci, zaś długookresowo – także kondycji matek.



Zatem panująca wśród znanych gwiazd…

kwas hialuronowy

Foto: pixabay.com

Zatem panująca wśród znanych gwiazd moda, aby w czasie tychże dziewięciu miesięcy nie przybierać nic powyżej wagi samego dziecka, bardzo wpływa na zachowanie kobiet. W jaki więc sposób podejść do żywienia oraz wagi w trakcie ciąży. Przede wszystkim w rozsądny oraz wyważony. Dieta w ciąży powinna być zoptymalizowana oraz urozmaicona. Jeśli w momencie zajścia w ciążę waga mieści się w normie, to podczas dziewięciu miesięcy należy przybrać na wadze około 10 kilogramów.

kwas hialuronowy

Foto: pixabay.com

Przybranie na wadze mniejszej ilości kilogramów sugeruje, iż przyszła matka może nie przyjmować wystarczającej ilości pożywienia. Niezwykle ważne jest trzymanie się diety 2000 kalorii w ciągu dnia, gdyż w taki sposób zapewniamy naszemu organizmowi ciągły dopływ energii, a także witamin oraz minerałów. Zbyt skąpe posiłki natomiast ograniczają dopływ wszelkich substancji odżywczych dla dziecka. Zdrowa równowaga wszelkich składników odżywczych jest podstawą dla rozwoju dziecka.

Szczególne znaczenie ma kwas foliowy, który…

Szczególne znaczenie ma kwas foliowy, który obniża ryzyko przede wszystkim wystąpienia rozszczepu kręgosłupa. Warto dostarczać też wszelkie minerały, a także białko, węglowodany i tłuszcze. Jeśli nie chcemy zbytnio przytyć możemy natomiast wykonywać różne ćwiczenia ciążowe, które pozwolą nam zachować kondycję i ładną sylwetkę.

Zostaw odpowiedź

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *