1. Tchórze z ratusza pobarykadowali się w pokojach, Gawor podobno na urlopie, jej zastępcy wyparowali, nikt nie ma odwagi wyjść do posła , który przyjechał ich skontrolować w ramach wykonywania swych uprawnień poselskich

  2. 12 sie

    Nie znam żadnego ich Instagrama. Nie widziałem napojów izotonicznych z ich twarzami. Żadne z nich nie przekonywało mnie do telefonu komórkowego. Zdobyli 12 medali i zmiażdżyli system. Tu mogą być jakieś wnioski do wyciągnięcia.

  3. 12 sie

    TO JEST WIECZÓR ! 💪 HAT-TRICK! ⚽⚽⚽ Show Polaka 🇵🇱 w meczu Bayernu Monachium z Eintrachtem Frankfurt o Superpuchar Niemiec trwa! Oglądajcie Eleven Sports 1! 🇩🇪

  4. Ale i chłopaki i dziewczyny to jakaś pomyłka jest XD jak ja z psem moim do ołtarza pójde

    Pokaż ten wątek
  5. BOZE PŁACZE JAK NIKOLA PIERWSZY RAZ POKAZAŁA W CAŁOŚCI LZY ZE SMIECHU MI LECIAŁY TO CHYBA MOJA FAV SCENA Z TEGO XDDDDD

    Pokaż ten wątek
  6. W odpowiedzi do

    A nadieeee

  7. Uwaga, uwaga! Dylemat 18-latka na snapie. (Ma brązowe oczy) wysyła snapa "mam dylemat, moje oczy są brązowe" XDDD niech się zamieni z młodszym bratem, wtedy będzie miał niebieskie :)

  8. W odpowiedzi do

    Wstyd znika ,kiedy do gry wkraczają pieniądze.

  9. dobrze ze wyszlysmy z gc sjdjjdjs

  10. Ale się znowu śmiałam jak głupia z tych snapów, jesteśmy jebnięte